donderdag 19 januari 2012

My Scandinavian dream..













Ik droom er al een tijdje van om, als het ook maar even kan, naar Scandinavië (Noorwegen en Zweden) te gaan! Het trekt me gewoon heel erg.. die schattige houten huisjes, de uitgestrektheid en ruimte, de prachtige meren, fjorden en bossen, de mensen, het geweldige Scandinavisch design.. alles eigenlijk. Jullie zullen je afvragen waarom ik er dan nog niet geweest ben.... geld! Het is heel duur om daar heen te gaan , dus als ik wil gaan, zal ik voorlopig nog wel even moeten sparen en dat is nog niet zo makkelijk als je als ''arme student'' door het leven gaat. Tot die tijd maar even genieten van al die geweldige foto's op weheartit.com (want daar komen deze foto's vandaan) en de blogs van de meisjes die het voorrecht hebben om daar te wonen. (Jaloers, hihi...)

1 opmerking:

  1. Geweldige inspiratie, daar wil ik ook zo graag eens heen!

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.com

    ps: Join my GIVEAWAY for a chance to win TWO tickets for the 'Miss Taylor' event, part of the AIFW downtown program!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! <3
I understand: Nederlands, English, Deutsch et un peu Français