vrijdag 20 januari 2012

Birdy





Birdy - People Help The People (Official Video)



Jullie zullen haar ongetwijfeld kennen: Birdy!
Deze Britse zangeres met prachtige, hoge, zuivere stem is pas 15 (!) jaar oud en nu al heel succesvol. Ik ben een grote fan van haar stem/persoonlijkheid en heb afgelopen kerst dan ook haar album onder de kerstboom gekregen. Ik geloof dat ik hem sinds kerst elke dag wel even gedraaid heb.. zo verslavend is hij. Als je op bovenstaande link klinkt, zie je een van mijn favoriete nummers van Birdy. (Ik ben er nog niet achter hoe ik hier een normaal filmpje kan plaatsen, sorry hihi.)

2 opmerkingen:

  1. Jaaa, ik ben ook echt fan van haar stem.. sinds ik haar album heb draai ik hem bijna elke dag hihi..

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! <3
I understand: Nederlands, English, Deutsch et un peu Français