zondag 22 januari 2012

Geshopt in Rotterdam Alexandrium

Hey lieve meiden!
Ik ben vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer eens naar winkelcentrum Rotterdam Alexandrium (Primark!) geweest en ben weer goed geslaagd. Ik was samen met mijn vriend en die keek werkelijk zijn ogen uit in de Primark: zoveel (hyperactieve) vrouwen, zoveel kleding, zoveel chaos bij elkaar. Hij had het dan ook al snel gezien (hihi) en besloot om buiten te wachten terwijl ik mijn slag sloeg. Ik moet zeggen, in vergelijking met de vorige keer dat ik geweest ben, heb ik nog niet eens zoveel gekocht, maar ik ben toch wel tevreden met mijn nieuwe aanwinstjes. Dit zijn ze:

1. Rood shirtje - Zara
2. Free as a bird shirtje en zonnebril - Primark
3. Sjaal - Primark
4. Wit vestje - Zara & tas - primark
5. Detail tas - Primark
6. Vesten - Zara


7. Outfit today

4 opmerkingen:

Thanks for your comment! <3
I understand: Nederlands, English, Deutsch et un peu Français